.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
درخشش دانش آموزان درالمپیاد علمی کشور

شمال نیوز: دانش آموزان مازندرانی در نخستین مرحله از المپیادهای علمی کشور یکبار دیگر با درخشش خود توان بالای علمی فرزندان خطه علویان را به نمایش گذاشتند .

رئیس اداره استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان اداره کل با اشاره به موفقیت دانش آموزان استان در مرحله اول المپیادهای علمی خاطرنشان کرد: حدود 9 هزار نفر از دانش آموزان مازندران در المپیاد علمی استان که به صورت همزمان در سراسر کشور برگزار شد ، شرکت کردند که از این تعداد 455 نفر به مرحله دوم المپیاد کشوری راه یافتند .

اکبر عالمی با اشاره به ارتقاء سطح کمی و کیفی حضور دانش آموزان مازندرانی در مقایسه با سنوات قبل افزود : مازندران در این مرحله از المپیاد هم از جهت تعداد شرکت کنندگان و هم به لحاظ تعداد پذیرفته شدگان 33 درصد نسبت به سال گذشته رشد داشته است .

وی ادامه داد : به لحاظ اهمیت موضوع برای راه یافتگان به مرحله دوم از تاریخ 27 اسفند 91 به مدت 9 روز ، یکدوره کلاس-های فشرده آمادگی با استفاده از اساتید مجرب کشوری تدارک دیده شد که در مرکز استعدادهای درخشان (شهید بهشتی) آمل برپا می شود .

رئیس اداره استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان اداره کل آموزش و پرورش مازندران با اعلام این که مرحله دوم المپیادهای علمی کشور طی روزهای دهم تا سیزدهم اردیبهشت 92 مطابق بخشنامه های ارسالی به مدارس در مرکز استان برگزار می شود،  تصریح کرد : در مرحله دوم از این رویداد علمی 8952 نفر با هم به رقابت خواهند پرداخت که در نهایت حدود 280 نفر به دوره ویژه آموزش تابستانی باشگاه دانش پژوهان جوان راه خواهند یافت عالمی ابراز امیدواری کرد روند روبه رشد موفقیت های دانش آموزان مازندرانی را در مراحل بعدی نیز شاهد باشیم .
/ف250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.329 seconds.